Bine ai venit nu la d’ale Carnavalului, unde ne-a trimis maiestrul Caragiale, ci la d’ale advertisingului! De altfel, tot un carnaval al brandurilor, de această dată. :)

Ce facem cu un produs sau o afacere proaspătă? Cum îi conturăm personalitatea? Cum putem fi convingători, dar într-o formă remarcabilă? Experiența altor branduri ne învață. Vezi cât de inventive și inovative au fost departamentele de Creație & Branding ale diferitelor branduri!

Parcursul de creație este clasic: stabilirea conceptului creativ, urmată de etapa de producție publicitară (fie online sau offline), iar apoi e timpul ca audiența să cunoască brandul. Să-i atragă atenția, să-l aleagă, să-l încerce și să-l țină minte.

Și totuși, putem să depășim limitele cu fiecare brief și, întotdeauna, să urmărim succesul? Experiență, intuiție, curaj, imaginație, imaginație și iar imaginație. :)

Până una-alta iată câteva idei de campanii, studii de caz sau brizbizuri tematice aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *